malaria plaag - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van piet duivenvoorden - WaarBenJij.nu malaria plaag - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van piet duivenvoorden - WaarBenJij.nu

malaria plaag

Door: pietduivenvoorden

Blijf op de hoogte en volg piet

06 Juli 2012 | Ghana, Bolgatanga

doordat het het regen seizoen hier in Ghana is zijn er erg veel muggen. sommige muggen dragen het malaria virus bij zich. als zo een mug je steekt terwijl je al niet zo kiplekker bent krijg je malaria ook al neem je de medicijnen er tegen maar dan is het wel een minder erge vorm van malaria. de andere 4 vrijwilligers waren van plan om door Ghana rond te trekken voor een week. ze zouden morgen vertrekken maar doordat ze alle 4 malaria hebben is het niet zo een pretje om op rijs te gaan. Ganew de zoon van Ibrahim heeft ook malaria net als mijn Vader. zelf was ik eergister en gister ook niet zo lekker en ik heb wel een stuk of 20 muggenbulten. gelukkig had ik geen koorts en gaat het vandaag al veel beter. toch ben ik wel een beetje bang geworden voor het malaria virus want de andere zien er echt verot uit en het lijkt me geen pretje. nu maar extra goed insmeren met deet en lekker vroeg me bed in springen onder me oude vertrouwde klamboetje:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Bolgatanga

ontwikkelings werk Ghana

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2012

laatste paar dagen :(

13 Augustus 2012

mole national park

24 Juli 2012

wandeling in kaimenga

24 Juli 2012

Paga!

20 Juli 2012

trip naar karimenga
piet

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 7762

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 19 Augustus 2012

ontwikkelings werk Ghana

Landen bezocht: