nieuwe werkplekken ontmoeten - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van piet duivenvoorden - WaarBenJij.nu nieuwe werkplekken ontmoeten - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van piet duivenvoorden - WaarBenJij.nu

nieuwe werkplekken ontmoeten

Door: pietduivenvoorden

Blijf op de hoogte en volg piet

29 Juni 2012 | Ghana, Bolgatanga

na een heerlijke nacht slapen ben ik samen met mijn broer david naar the YHF geweest om mijn betalingen te regelen. na de betalingen ben ik samen met abigail( de baas van de YHF) naar mijn eerste school geweest de T.I. AHMADIYA J.H.S.. de school ligt erg dicht bij de YHF en is gelukkig makkelijk te vinden. op dinsdag en vrijdag van 8 tot 9.10 geef ik gymles aan een van de klassen van deze school. vannaf hier gingen we naar de 2de school waar ik waarschijnlijk les ga geven maar ze wisten het nog niet zeker dus ik moet dinsdag terug komen. voor de rest ga ik elke dag van 4 tot 6 het voetbalteam van de YHF coachen.
ik ga nu met 4 andere vrijwilligers naar Bogo, het schijnt dat daar grote rotsformaties zijn die door de wind geluid maken.

• 29 Juni 2012 - 20:46

Stephanie:

Hoi Piet, wat leuk dat je elke dag een verhaaltje schrijft! Kijken hoe lang je dat volhoudt ;). Zo te lezen heb je in korte tijd al veel gezien. Ik ga je verhalen volgen. Succes met je werk daar! Groetjes Stephanie

• 29 Juni 2012 - 21:07

Erik:

Hey piet mooi man, wel lekker dat je meteen aan de slag kan daar.
    Maar wist niet dat je daar een broer had ;)

• 30 Juni 2012 - 06:37

Eslie:

echt leuk om te lezen!
    veel plezier!
    ik blijf je verhalen volgen (: x

• 03 Juli 2012 - 10:31

Piet Duivenvoorden:

bedankt allemal voor je reacties!!! de stenen maakte geen geluid door de wind maar ze slaan er op met verschillende soorten keien en daar maken ze dan beetje muziek mee:P was wel grappig maar vooral erg mooi uitzicht.