eindelijk naar mijn gast gezin!!! - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van piet duivenvoorden - WaarBenJij.nu eindelijk naar mijn gast gezin!!! - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van piet duivenvoorden - WaarBenJij.nu

eindelijk naar mijn gast gezin!!!

Door: pietduivenvoorden

Blijf op de hoogte en volg piet

28 Juni 2012 | Ghana, Bolgatanga

Zo na een lekkere lange nacht slapen werd ik pas om half 9 wakker. Dit is erg laat in Ghana want de meeste mensen staan al op om half 6. Naderhand had ik nog wel effe langer kunnen slapen want het regende als een malle. Als het regent in Ghana valt bijna al het werk stil en wachten ze tot het droog wordt. Om 1 uur werd het eindelijk droog dus zijn we naar de Youth office gegaan. Hierzo heb ik Abigail ontmoet. Abigail regelt allerlei dingen op de Youth Harvest Foundation (YHF). Zei heeft mij ook een gezin aangewezen waar ik verblijf voor de komende 8 weken. Na de ontmoeting zijn we even wezen lunchen in een soort restaurantje waar veel vrijwilligers komen om te eten en uit te rusten. Na mijn heerlijke maaltijd zijn we mijn koffers op gaan halen bij Ibrahim en gingen we naar mijn gastgezin. Het huis licht net als het huis van Ibrahim in het westen van Bolga op ong. 15 min fietsafstand. Ik heb een best wel grote kamer met een stopcontact, licht en een matras op de grond.