meeting - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van piet duivenvoorden - WaarBenJij.nu meeting - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van piet duivenvoorden - WaarBenJij.nu

meeting

Door: pietduivenvoorden

Blijf op de hoogte en volg piet

14 Juli 2012 | Ghana, Bolgatanga

om 10 uur had ik een meeting met de coaches van een paar clubs in bolga. omdat ik geen idee had waar het was moest ik dus 10 keer de weg vragen en was ik 5 min te laat. toch was ik een van de eerste die er was en pas om half 12 was echt iedereen er en konden we beginnen met de meeting. de vergadering ging over een toernooi wat ze willen opzetten voor 12 clubs in bolga en omstreken. na gouw even een schema'tje voor ze te hebben gemaakt heb ik uit kunnen leggen dat het misschien makkelijker is om 16 teams mee te laten doen als daa tijd en ruimte voor was. dit vonden ze een erg goed idee gelukkig. de vergaderingen in Ghana verlopen toch wel een stuk anders als in Nederland. ze beginnen de meeting met een gebed en daarna mag het hoofd van de groep zijn zegje doen. al na 10 min. stond er 5 man tegen over elkaar te schreeuwen hoe alles gedaan moest worden. toch was dit ook wel weer grappig om te zien maar het bevorderd de vergadering niet echt. morgen ga ik met een van de trainers mee naar een wedstrijd tussen zijn team en het team van een van de andere coaches. maandag beginnen hier de exames dus kan ik geen les meer geven. na volgende week hebben ze vakantie en dus geen sportlessen meer. toch willen veel kinderen nog steeds sportlessen van mij krijgen dus heb ik al mijn leerlingen een voorstel gedaan om in de vakantie elke ochtend om 8 uur toch nog sport les te geven in het stadion dicht bij de scholen. hopelijk komen er veel kinderen op af zodat ik lekker door kan gaan met les geven. alleen hoeven ze niet allemaal te komen want om voor een groep van 200 kinderen les te geven is ook weer een beetje overdreven :P

  • 18 Juli 2012 - 11:10

    Paulien:

    Hihi mam dat is echt gemeen....

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Bolgatanga

ontwikkelings werk Ghana

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2012

laatste paar dagen :(

13 Augustus 2012

mole national park

24 Juli 2012

wandeling in kaimenga

24 Juli 2012

Paga!

20 Juli 2012

trip naar karimenga
piet

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 7771

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 19 Augustus 2012

ontwikkelings werk Ghana

Landen bezocht: