volleybal training - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van piet duivenvoorden - WaarBenJij.nu volleybal training - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van piet duivenvoorden - WaarBenJij.nu

volleybal training

Door: pietduivenvoorden

Blijf op de hoogte en volg piet

11 Juli 2012 | Ghana, Bolgatanga

gister heb ik meegedaan met de training van het volleybal team. het team bestaat uit een jongensteam en een meiden team. na een uurtje gespeeld te hebben kwam de coach eindelijk aan zetten. de coach is een vrouw van rond de 40 en weegt ong. 100/150 kilo. nadat ze schreeuwend de kinderen een warming up liet doen heb ik even met er kunnen babbelen. en toen begon de training hoor. het was erg 'fascinerend' om te zien hoe ze les gaf. als een speler niet goed oplette of een fout maakte kwam ze met haar stok en gaf ze het kind een paar flinke klappen. je zag aan de kinderen dat ze goed bang voor der waren en meer uit angst dan respect voor der speelden. toch was het niveau zeer hoog en was het voor mij zelfs moeilijk om bij te houden. na een uurtje les bn ik weer gouw naar mijn voetbaltraining gegaan om de jongens te trainen. vandaag mischien nog een keertje mee trainen als ik tijd heb want volleybal is toch ook wel erg leuk. ohja en vandaag te horen gekregen dat ik over ben naar niveau 4 derde leerjaar van het CIOS!!!

• 11 Juli 2012 - 15:12

Paulien:

Hey

Jeetje waarom trainen die jongens nog bij haar?? Dat dit nov zo gaat in de wereld hè? Bizar!

Kus van je zus

• 12 Juli 2012 - 13:41

Paulien P:

jemig Piet wat gaaf. wel heftig lijkt mij zo alleen . ( als enige blanke dan ) wel bijzonder dat je gewoon verslagen op de computer kan maken, en dat wij het kunnen lezen,. erg leuk. en natuurlijk gefeliciteerd dat je over bent. he probeer de trainster ook te trainen met een goeie knuppel.
    lekker meppen.. Piet heel veel plezier en succes daar. grtjes Paulien (tante)