and now i'm all allone :"( - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van piet duivenvoorden - WaarBenJij.nu and now i'm all allone :"( - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van piet duivenvoorden - WaarBenJij.nu

and now i'm all allone :"(

Door: pietduivenvoorden

Blijf op de hoogte en volg piet

09 Juli 2012 | Ghana, Bolgatanga

deze ochtend ging ik vroeg naar de YHF omdat ik 2 lessen had. voordat ik naar mijn les ging kwamen de vrijwilligers nog even gedag zeggen voordat ze weg gingen. nu ben ik dus echt de enige blanke op de YHF en ik voel me wel een beetje lonely :( gelukkig komt jan paul eind julli ook werken op de YHF dus dan kan ik weer lekker nederlands tegen iemand prate. de lessen gingen overigens erg goed en ik denk dat ik ze allmaal zeker wat heb kunnen leren over de onderhandse en bovenhandse techniek. nu nog om 4 uur de voetbaltraining en morgen weer 2 lessies.

• 09 Juli 2012 - 13:41

Marga:

Hoi Piet,
    Leuk om je verhalen te lezen. Wel blijven doen hoor!
    Dus het zijn wel bikkels daar in Ghana als ik je verhalen zo lees.
    Nou joh, hou je taai als enige blanke en zet 'm op. Leer je al wat van hun taal? Altijd handig ;-)

Groetjes, Marga

• 10 Juli 2012 - 16:23

Jan Paul:

Leuk om je verhaaltjes te lezen, ik heb ook al zin om te komen! Vandaag mijn visum opgehaald dus het gaat vast helemaal goed komen. Tot binnenkort!