and now i'm all allone :"( - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van piet duivenvoorden - WaarBenJij.nu and now i'm all allone :"( - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van piet duivenvoorden - WaarBenJij.nu

and now i'm all allone :"(

Door: pietduivenvoorden

Blijf op de hoogte en volg piet

09 Juli 2012 | Ghana, Bolgatanga

deze ochtend ging ik vroeg naar de YHF omdat ik 2 lessen had. voordat ik naar mijn les ging kwamen de vrijwilligers nog even gedag zeggen voordat ze weg gingen. nu ben ik dus echt de enige blanke op de YHF en ik voel me wel een beetje lonely :( gelukkig komt jan paul eind julli ook werken op de YHF dus dan kan ik weer lekker nederlands tegen iemand prate. de lessen gingen overigens erg goed en ik denk dat ik ze allmaal zeker wat heb kunnen leren over de onderhandse en bovenhandse techniek. nu nog om 4 uur de voetbaltraining en morgen weer 2 lessies.

  • 09 Juli 2012 - 13:41

    Marga:

    Hoi Piet,
    Leuk om je verhalen te lezen. Wel blijven doen hoor!
    Dus het zijn wel bikkels daar in Ghana als ik je verhalen zo lees.
    Nou joh, hou je taai als enige blanke en zet 'm op. Leer je al wat van hun taal? Altijd handig ;-)

    Groetjes, Marga

  • 10 Juli 2012 - 16:23

    Jan Paul:

    Leuk om je verhaaltjes te lezen, ik heb ook al zin om te komen! Vandaag mijn visum opgehaald dus het gaat vast helemaal goed komen. Tot binnenkort!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Bolgatanga

ontwikkelings werk Ghana

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2012

laatste paar dagen :(

13 Augustus 2012

mole national park

24 Juli 2012

wandeling in kaimenga

24 Juli 2012

Paga!

20 Juli 2012

trip naar karimenga
piet

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 7769

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 19 Augustus 2012

ontwikkelings werk Ghana

Landen bezocht: