reis naar Bolga - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van piet duivenvoorden - WaarBenJij.nu reis naar Bolga - Reisverslag uit Bolgatanga, Ghana van piet duivenvoorden - WaarBenJij.nu

reis naar Bolga

Door: pietduivenvoorden

Blijf op de hoogte en volg piet

26 Juni 2012 | Ghana, Bolgatanga

vandaag is de dag dat ik naar Bolgatanga reis. De bus vertrok om 9 uur. Als eerst reden we van Accra naar Kumasi, dit duurde ong. 4 uur en de omgeving was werkelijk prachtig. Allerlei verschillende bomen en prachtige heuvels. Vanaf Kumasi gingen we naar Tamale, Tamale is een erg grote stad en is iets minder druk dan Accra. We kwamen ong. om 10 uur in Tamale en hadden een kleine stop voordat we naar Bolgatanga gingen. Eindelijk aangekomen in Bolga was ik al in slaap gedonderd want het was ong. 1 uur. In plaats van 14 uur deden we er dus 16 uur over. In Bolga kwam Ibrahim me ophalen. Hij had een eigen auto waarmee we naar zijn huis buiten de stad reden. Ibrahhim is een wat oudere man, want hij begon over zijn boerderij waar hij een huis aan het bouwen is voor zijn pensioen. Toen we aankwamen werd ik half aangevallen door zijn hond boyka. Een vuilnisbakken rassie die wat weg heeft van de hond van Jos. Ik heb een mooie kamer met elektriciteit en een ventilator. Dag 3 en 4 zal ik hier nog verblijven en daarna ga ik naar mijn echte gastgezin waar ik de komende 8 weken zal blijven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Bolgatanga

ontwikkelings werk Ghana

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2012

laatste paar dagen :(

13 Augustus 2012

mole national park

24 Juli 2012

wandeling in kaimenga

24 Juli 2012

Paga!

20 Juli 2012

trip naar karimenga
piet

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 7768

Voorgaande reizen:

24 Juni 2012 - 19 Augustus 2012

ontwikkelings werk Ghana

Landen bezocht: